首页 | 本学科首页   官方微博 | 高级检索  
文章检索
  按 检索   检索词:      
出版年份:   被引次数:   他引次数: 提示:输入*表示无穷大
  收费全文   3312600篇
  免费   268986篇
  国内免费   13506篇
耳鼻咽喉   44922篇
儿科学   102613篇
妇产科学   83964篇
基础医学   529662篇
口腔科学   89200篇
临床医学   297588篇
内科学   576812篇
皮肤病学   90516篇
神经病学   281013篇
特种医学   131194篇
外国民族医学   225篇
外科学   512588篇
综合类   100234篇
现状与发展   23篇
一般理论   2188篇
预防医学   273495篇
眼科学   75953篇
药学   232635篇
  27篇
中国医学   9968篇
肿瘤学   160272篇
  2021年   55025篇
  2020年   35056篇
  2019年   57924篇
  2018年   70836篇
  2017年   54009篇
  2016年   59718篇
  2015年   73966篇
  2014年   108190篇
  2013年   173309篇
  2012年   88161篇
  2011年   87360篇
  2010年   115611篇
  2009年   120374篇
  2008年   74262篇
  2007年   76733篇
  2006年   87819篇
  2005年   82845篇
  2004年   84661篇
  2003年   75746篇
  2002年   65440篇
  2001年   107059篇
  2000年   99899篇
  1999年   98828篇
  1998年   65006篇
  1997年   62828篇
  1996年   60593篇
  1995年   56156篇
  1994年   50045篇
  1993年   46802篇
  1992年   68011篇
  1991年   64355篇
  1990年   61409篇
  1989年   60528篇
  1988年   55519篇
  1987年   54004篇
  1986年   51203篇
  1985年   50929篇
  1984年   46664篇
  1983年   42686篇
  1982年   40778篇
  1981年   38379篇
  1980年   36316篇
  1979年   37669篇
  1978年   33361篇
  1977年   31342篇
  1976年   28143篇
  1975年   27036篇
  1974年   27210篇
  1973年   26176篇
  1972年   24572篇
排序方式: 共有10000条查询结果,搜索用时 15 毫秒
131.
132.
133.
Bernard–Soulier syndrome (BSS) is a rare autosomal recessively inherited bleeding disorder. Pregnancy in patients with BSS is characterized by ante‐, intra‐, or postpartum haemorrhage, which may be delayed and severe. There is no consensus in the management of BSS in pregnancy and so far only 16 pregnancies in nine patients have been described. We report a further three pregnancies in two women with the syndrome. We also outline our management of pregnant patients with BSS.  相似文献   
134.
Landgraf  R. 《Der Diabetologe》2006,2(1):S5-S8
NAFDM, the National Action Forum for Diabetes Mellitus, is an umbrella organisation for the leading diabetes organisations in Germany. Since its foundation at the end of 2004, NAFDM has brought together the activities of these organisations, which up to now were frequently working independently of each other, under a single ‘roof’. Supported by a central coordination unit, three project groups work successfully on the topics scientific research and healthcare research, patient care and prevention. Activities and results are shared and thus integrated into the network. The working groups are supported by NAFDM’s medical and health-policy steering groups. Apart from a number of successful events, two key publications have meanwhile come out: one on the status of prevention and one analysing the healthcare situation for diabetics in Germany. All people interested in diabetology are invited to join in and work with the NAFDM.  相似文献   
135.
It is often difficult for medical professionals to understand the behaviour of people with diabetic foot syndrome. We describe the different psychological factors that play a role in the maintenance of intermittent implementation of medical recommendations. In particular we look at the consequences of neuropathy and of the recommendation to offload pressure, as well as the contradictions between the realities of the patient and the medical professionals involved in their care. We show that the solutions that patients develop are based on normal psychological processes and we encourage professionals to consider these aspects in their relationship to people with DFS and when developing individualised preventative measures.  相似文献   
136.
137.
Conclusion  Several quality-control measures take place before (patient and camera preparation) and during SPECT acquisition to achieve high-quality images. Not uncommonly, technologists and physicians are left with suboptimal images that have to be addressed to reach the “right answer” for patient diagnosis and hence management. In many cases patients may be reimaged, especially if the problem is detected early, but in other cases either the patient has left the nuclear laboratory or there is an inevitable problem that, even with reimaging, will not be resolved. In these situations the technologist and physician have to seek the available techniques to obtain the best images possible. These resources are discussed in this issue as an aid in quality control to obtain the best possible images.  相似文献   
138.
139.
ZusammenfassungHintergrund Bedingt durch die intraoperative Katecholaminsekretion mit hämodynamischen Veränderungen, einem größeren Tumordurchmesser und einer deutlichen Neovaskularisation ist die Adrenalektomie beim Phäochromozytom im Vergleich zu anderen Nebennierenerkrankungen schwieriger und potenziell komplikationsträchtiger. Ziel unserer Studie war die Frage, ob das Risiko intraoperativer kardiovaskulärer Komplikationen durch das minimal-invasive Vorgehen potenziert wird.Patienten und Methodik Im Zeitraum zwischen Februar 1992 und Mai 2005 wurden in unserer Klinik 82 Eingriffe wegen eines Phäochromozytoms bei 71 Patienten durchgeführt. Davon wurden 8 (1) Patient(en) bi-(tri-)lateral adrenalektomiert und bei 2 Patienten erfolgte eine ipsilaterale Rezidivoperation. Eingeschlossen sind 5 weitere Patienten mit Rezidiv nach Erstoperation vor 1992. Sechsunddreißig Eingriffe erfolgten konventionell (transperitoneal n=35, retroperitoneal n=1) und 46 Operationen endoskopisch (transperitoneal n=28, retroperitoneal n=18), davon keine Konversion zum offenen Vorgehen.Ergebnisse Das mediane Alter zum Zeitpunkt der Operation betrug 45 (24–75) Jahre bei einer Anamnesedauer von 12 (0–180) Monaten. Die offen operierten Phäochromozytome waren mit 5,5 (1–19) cm vs. 3,5 (0,5–8) cm (endoskopisch) signifikant größer (p=0,0011). Patienten mit endoskopischer, insbesondere mit retroperitoneoskopischer Adrenalektomie hatten im Vergleich zum konventionellen Vorgehen intraoperativ höhere systolische und diastolische maximale Blutdruckwerte sowie Spitzen über 200 mmHg (statistisch nicht signifikant). Faktoren mit möglichem Einfluss auf intraoperative hämodynamische Veränderungen waren in der multivariaten Analyse das Geschlecht (p=0,0107), der operative Zugangsweg (p=0,0153), das Patientenalter (p=0,0364) und die Tumorgröße (p=0,0484). Die postoperative stationäre Verweildauer war nach endoskopischer Operation signifikant kürzer (p<0,0001).Schlussfolgerung Die endoskopische Adrenalektomie beim Phäochromozytom ist in der Routine ohne vermehrtes Risiko kardiovaskulärer Komplikationen die Methode der Wahl. Das offene Vorgehen sollte extraadrenalen Befunden oder sehr großen Tumoren mit Malignitätsverdacht vorbehalten bleiben.   相似文献   
140.
设为首页 | 免责声明 | 关于勤云 | 加入收藏

Copyright©北京勤云科技发展有限公司  京ICP备09084417号